Alla inlägg under november 2011

Av Lina Ericson - 30 november 2011 08:28

ledsen för dålig uppdatering, sen "stormen" har internet inte funkat! :(

men idag efter skolan ska jag hem till mamma, och där finns det internet! <3

 

just nu bloggar jag från en dator i skolan :))

måste plugga på fysikprovet vi har idag ;s

 

jag bloggar när jag kommer hem, det blir nog ganska sent

idag för jag kanske ska hem till Eve efter skolan <3


     

Av Lina Ericson - 28 november 2011 14:26

hemma hos mamma just nu, åkte hit efter skolan.

så fort Elin komemr hem ska vi se på film!


bloggar sen :*

   

Av Lina Ericson - 27 november 2011 09:20

första dagens outfit inägget :))

 

linne - JC

munkjacka - H&M

smycken - gina tricot

leggins - H&M

 

-blev håret nice? ;D

 

     

Av Lina Ericson - 26 november 2011 20:23

åkte till stallet efter fotbollen :))


idag fick jag rida Fideli, hon var JÄTTE pigg. seriöst hon var jätte pigg :D

vi tränade på att skritta och trava över bommar, följa en bana och att trava lätt.

cilla och jag pratade innan lektionen, och som ni kanske vet är Marco en ganska seg

ponny, så hon tyckte att jag skulle få rida en ponny som var tvärt emot - Fideli.


efter lektionen stannade jag i stallet med Evelina, Denice och Vilma.

vi fick en lista med allt vi skulle göra av cilla.

vi skulle byta ALLA schabrak i sadelkammaren, vika ALLA täcken och sopa HELA stallet!

och det tog sin tid kan jag säga, HahAHaHHaa :D

sen efter vårt slit fick Evelina, Vilma och Denice rida.


kanske bloggar mer sen - en ganska uppdaterad kväll :)))))


jag och Fideli. vi ser ganska små ut menmen HAHA

   

Av Lina Ericson - 26 november 2011 19:51

idag var det fotbolls träning och stallet!

skriver mer om ridlektionen i ett annat inlägg

 

det var fett nice att träna idag asså, så gött!

älskar verkligen fotbollen.

träning nästa vecka igen, JaAaAAa!!


nu blire att se på så mycket bättre, kul?!

äta godiis ! <3


bloggar om riding snart! :*

 

- kan du aldrig fatta, jag älskar dig!

   

Av Lina Ericson - 25 november 2011 20:47

idag var jag och sara i stenungsund, vi hade det as nice! :*

jag köpte 2 par örhängen och ett halsband på gina tricot, ett linne

på JC och sminkborttagningsmedel från KICKS.

fick tyvärr inte tag på någon parfym, men men... ;p


såg på idol förut, har inte följt det. men moa ör ju sjukt duktig.

-vem tycker ni ska vinna? :)


chris medina sjöng där ikväll, är det bara jag som tycker att när man ser på

artister live, så låter det annorlunda?

HAHa K, ingen vill väll veta det ändå ;s

är hemma hos pappa nu!


så jag har bilder på datorn, äntligen!

       

HAHA, blev bara fyra bilder men jaja! :))

   


Av Lina Ericson - 25 november 2011 12:31

är i skolan nu!

jag och sara sitter med varsiinn lånedator på biblan!

fast tiden är snart slut :(


efter skolan ska vi till stenungsund :D

jag behöver en parym, lite snygga kläder

och sminkborttagningsmedel!


bloggar sen :*

   

Av Lina Ericson - 24 november 2011 19:25

sara och jag var ute och joggade i en

och en halv timma, gött!


familje time!

nu är det dags för film, vet inte vilken vi ska se ;p

det blir peppakakor och julmust till :D


missade bussen i morse -.-'

inte bra 

måste dra nu, kanske bloggar sen :*

   

Presentation


Min vardag i ord.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att earcuff är snyggt?
 Ja, absolut!
 Nej, inte alls!
 Vad är det?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards