Alla inlägg under januari 2012

Av Lina Ericson - 5 januari 2012 04:00

HEJ PÅ ER !


ni kanske har märkt att jag inte längre skriver.




och det är för att jag inte har trivts på bloggplatsen, jag har tyckt att allt vart så komplicerat.



så nu en gång för alla har jag bytt blogg.



om du trogen läsare vill fortsätta läsa om mig och... allt annat!



ska du besöka: www.linaericson.blogg.se



jag kände väll att jag ville börja om nytt med mitt skrivande.



och jag LOVAR att detta är sista gången jag byter blogg


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min vardag i ord.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att earcuff är snyggt?
 Ja, absolut!
 Nej, inte alls!
 Vad är det?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards