Direktlänk till inlägg 7 december 2011

O M G

Av Lina Ericson - 7 december 2011 19:48

hej alla bloggare & läsare!


idag när jag kom hem från skolan, typ var jag skit trött så jag gick och la mig :O

vaknade för typ en halvtimme sen och är fortfarande trött.

funderar om jag ska skriva på biologi eller svenska uppsatsen?


har typ bara två sidor kvar innan jag har läst ut boken :D

och då blir det att börja på 3:an.


hur min helg ser ut:

Fredag: mysa med familjen, se på tv och äta gott :)


Lördag: gå upp vart i sju, åka till stallet. skötar rida, sen åka till fotbollen, träna. och sen tillbaka till stallet :D

efter stallet hem till Eve, äta middag och se på New Moon :D


Söndag: gå upp typ sex, men det är det värt för vi ska till ullared! :D


   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Ericson - 5 januari 2012 04:00

HEJ PÅ ER !   ni kanske har märkt att jag inte längre skriver.       och det är för att jag inte har trivts på bloggplatsen, jag har tyckt att allt vart så komplicerat.     så nu en gång för alla har jag bytt blogg.     om ...

Av Lina Ericson - 20 december 2011 16:29


Hej bloggen, hade tänkt blogga i skolan. Men jag hann inte. Är hemma hos pappa just nu, sen när han kommer hem ska vi åka på Elin & Cecilias avslutning i kyrkan, ojj vad jag längtar *not*. Sen efter ska vi hem till mamma igen, det är väll två tim...

Av Lina Ericson - 19 december 2011 20:07

Tjenare bloggen! Rubriken stämmer inte alls, men kom inte på något annat, haha! Tänkte inte att det skulle bli ett långt inlägg nu. Ska lägga mig och läsa nu hade jag tänk, är så fast i boken, seriöst den är så himla grymt bra! Har väll en fjär...

Av Lina Ericson - 19 december 2011 12:38

-Har inte du alltid tyckt att tigrarna är underbart vackra djur? Visste du att dom kommer vara utrotade inom 10 år, på grund av tjuvskytte.   Bli fadder - Stöd WWF Gå in på: www.wwf.se/insamlingsportal/fadderskap/1346719-tiger-start     ...

Av Lina Ericson - 19 december 2011 12:01

HISS *Jag vill hissa alla som står för vem man är, tar plats och visar vad som är rätt. Skyddar sina kompisar, och ställer upp för varandra. *Jag vill hissa vänner som är äkta, rakt igenom. Inte folk som säger att du är bäst, och sen hugger dig i...

Presentation


Min vardag i ord.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att earcuff är snyggt?
 Ja, absolut!
 Nej, inte alls!
 Vad är det?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards